NUEVO NÚMERO DE TELÉFONO

Cambio en el número de telefono.

Nuevo número : 945187157

Gaba Baltzaren argazkiak Goienan aurki ditzakezue.

JUBILAUEN EGUNE 2019

Urtero bezala, aurten ere 6.mailako ikasleok etxean egindako tartak saltzen aritu gara. Tarta ekarrri eta erosi duzuen guztioi, ESKERRIK ASKO.

IR A KURRIN KURRIN

Badator 12. saioa.

NOIZ? Urtarrilak 24an.

NON? Hurrengo oharrean esango dizuegu.

TAILERREN HASIERA URRIAN

Denok dakizuen moduan aurten Tailerrak egiten hasi gara adin nahastuekin. Hemen dituzue hasieraren argazki batzuk.

BEKAK 2019-20

Unibertsitateaz kanpoko ikasleak eskolatzeko ikasketa beketarako eta laguntzetarako 2019-20 ikasturteko deialdia zabalik dago. Informazio gehiago hezkuntzako web orrian.

Epea: irailaren 30etik urriaren 18ra eskolan.

Beka eta diru-laguntzen zenbatekoak eta motak, eta ekonomia-baldintzak ikusteko klikatu hemen.

Fotos y vídeos del curso escolar 2018/19

Como en años anteriores podreis ver los vídeos y fotos de las salidas que se realicen en la escuela en el apartado alumn@s.

MARITXU ARAMAIXON

Joan zen ostiraleak, urriak 4, Alaiak abesbatzak eskolako Haur hezkuntzako eta Lehen zikloko ikaslegoakin batera "Maritxu nora zoaz" kantatu zuten.

2019AN EGINDAKO FLASMOB-A

IKASTURTE HASIERAKO TUTORETZA BILERAK

Hona hemen ikasturte hasierako Tutoretza bileren data eta orduak.

MAILA

EGUNA

ORDUA

HH 4 ETA 5 URTE

IRAILAK 18

1.ETA 2. MAILA

IRAILAK 23

3. MAILA

IRAILAK 25

4. MAILA

IRAILAK 25

5. MAILA

IRAILAK 26

6. MAILA

IRAILAK 26

IKASTURTE HASIERA 2019-20

Hona hemen datorren ikasturteko egutegia. Ikasturtearen hasiera Irailaren 9an izango da.

IR A KURRIN KURRIN.

Fernando Morillo idazlearen "MADDI ETA EUSKAL SORGINAK" ipuina irakurriz egindako saioaren bideotxoa.

Calendarios de este sitio

BUZON DE SUGERENCIAS

NO A LA LOMCE

¿Y AHORA QUE?

EN ESTE ENLACE ENCONTRARÁS INFORMACIÓN SOBRE LAS INICIATIVAS Y MOVILIZACIONES QUE SE HAN PLANTEADO PARA HACER FRENTE A ESTA LEY  DESDE EHIGE,  (CONFEDERACIÓN DE MADRES Y PADRES DE LA ESCUELA PUBLICA VASCA), BIHE (ASOCIACIÓN DE DIRECTORES/AS) Y SAREAN.

HAZ CLIC EN LA IMAGEN

OPACABIES