ESKOLAKO TELEFONO ZENBAKI BERRIA

Telefono zenbaki aldaketa izan dugu.

Zenbaki berria : 945187157

OPACABIES

Uneko Gunearen Egutegiak

IRADOKIZUNAK

KLASEAK BERTAN BEHERA

Arratsalde on familia,
Mezu honen bidez gaur arratsaldeko 19:15 etan Arabako Hezkuntza Lurralde Ordezkariaren deia jaso dugula eta martxoaren 12 tik 23ra eskola itxi behar dugunaren agindua eman digula jakin arazi nahi dizugu. Irakasleok lanera etorri behar dugu ohiko ordutegian.
Edozein zalantza argitzeko beraz, prest egongo gara. Deitu lasai.

Atxikituta daukazue familientzako bidali diguten jakin arazpena mezuaren azpialdean.

Egunetik egunera aldaketak egongo direnez, berririk daukagunean jarriko gara zuekin harremanetan.

Ahalik eta ondoen moldatuko zaretala esperoan, barkatu eragozpenak.

Zuzendaritza

Coronavirus-aren inguruan azalpen batzuk

Ikasle guztiei Coronavirusaren azalpena eman eta Eskolan hartu beharreko neurriak zeintzuk diren azaldu dizkiegu. Etxean ere halako neurriak hartzea eskatzen dizuegu.

CORONAVIRUS izateko arriskuen aurrean, PREBENTZIOA.

Neurriak:

1.      + Etxean, bazkal aurretik eta ondoren, eskuak garbitzea.
  2.      + Etxetik eskolara irten baino lehen tenperatura hartu eta dezima bat izanez gero, etxean gelditzea.
  3.      + Eskolara eskuak garbituta etortzea.

Naturaren super-heroiak

Datorren martitzenean, otsailak 25a, eskolako Karnabal edo Inauteri eguna ospatuko dugu. Aurten aukeratu dugun gaia NATURAREN SUPER-HEROIAK izan da.

Informazio gehiago hemen klikatuz

Haur Hezkuntzan instalazio berria!!!

Sararen azken eskuhartzea instalazio zoragarri hau sortzea eta praktikan jartzea izan da. Haur hezkuntzako 3, 4 eta 5 urtekoekin egin du. Gozatu emaitzarekin!!!

Matrikulazioa 2020-2021

MATRIKULAZIO EPEA ZABALIK: URTARRILAren 27tik OTSAILAren 7ra

Informazio gehiago EUSKO JAURLARITZAREN orrialdean

URTARRILAK 29an, ATE IREKIAK  18:00etan. ETOR  ZAITEZTE  !!!

Ir a Kurrin Kurrin 12. saioa

Datorren ostiralean, hilak 24, Ir a Kurrin Kurrinen 12. saioan parte hartu nahi baduzue, klikatu hemen

Animo eta izena eman.

Goieskolako Jardunaldi Pedagogikoak

Goieskolako Jardunaldi Pedagogikoen urtarrilean jarraipena emango zaie. Jardunaldi hauen informazioa hemen klikatuz topatuko duzue, Debagoieneko herri guztietan egongo dira eta interegarriak izango direla uste dugu. Jardunaldi hauek zeuen semeen Eskola Publikoetan izango dira. Animo eta etorri!

BADATOR OLENTZERO ARAMAIXORA

MUSU BAT EMANGO HH5

GABONETAKO KANTAK

1. eta 2. mailakoak irteera Pasaia San Pedrora

Eguzki-Lore taldekoak abenduak 9, astelehenean Pasaia San Pedroko Mater Museoa Ontzi Ekoaktiboan egongo dira hainbat ekintza egiten.

ARAMAIXORI BERTSOAK ETA BAI EUSKARARI

EUSKARAREN EGUNA

6. MAILAKOAK ZUMAIAN

6. mailakoak azaroaren 20an, Zumaian izan ziren beste gauza batzuren artean, flysch-ak ikusten. Hementxe dituzue argazkiak.

EUREKA MUSEOAN 5. MAILAKOAK

5.mailako ikasleek Donostiako Eureka Museoan egon ziren. Bisitaldiaren argazki batzuk dituzue hementxe

GABA BALTZA

Hemen dauzkazue gaba horretako beste argazki batzuk.

SAN MARTIN, SAN MARTIN

JUBILAUEN EGUNE 2019

Urtero bezala, aurten ere 6.mailako ikasleok etxean egindako tartak saltzen aritu gara. Tarta ekarrri eta erosi duzuen guztioi, ESKERRIK ASKO.

GABA BALTZA

IR A KURRIN KURRIN

Badator 12. saioa.

NOIZ? Urtarrilak 24an.

NON? Hurrengo oharrean esango dizuegu.

TAILERREN HASIERA URRIAN

Denok dakizuen moduan aurten Tailerrak egiten hasi gara adin nahastuekin. Hemen dituzue hasieraren argazki batzuk.

MARITXU ARAMAIXON

Joan zen ostiraleak, urriak 4, Alaiak abesbatzak eskolako Haur hezkuntzako eta Lehen zikloko ikaslegoakin batera "Maritxu nora zoaz" kantatu zuten.

IR A KURRIN KURRIN.

Fernando Morillo idazlearen "MADDI ETA EUSKAL SORGINAK" ipuina irakurriz egindako saioaren bideotxoa.

2019AN EGINDAKO FLASMOB-A